876,60 zł
974,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 974,00 zł
Ładuję...
Kup na raty TANIEJ
Kod: 559006A

Koło szosowe tylne Bontrager Paradigm TLR

876,60 zł
974,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 974,00 zł
  • Darmowa dostawa
    Zamów teraz - u Ciebie 07-15.05 Produkt sprowadzamy z magazynu zewnętrznego (europejskiego) i wysyłamy natychmiast po dostawie do nas (Producent Trek wysyła do nas dostawy tylko w poniedziałki). Czas realizacji w sezonie może się wydłużyć. Czas wysyłki liczony jest w dniach roboczych.
  • Masz firme? Oblicz VAT i wrzuć w koszty
  • Weź leasing Oblicz koszty
  • Sprawdź dostępność w naszych salonach

    Opis
    Koło szosowe tylne Bontrager Paradigm TLR

    Aluminiowe koło szosowe do hamulców szczękowych

    Bontrager Paradigm TLR jest kołem szosowym, które łączy sprawdzone rozwiązania i klasyczne standardy z nowoczesnymi systemami. Jest solidne, a w wersji TLR pozwala na łatwą konwersję do stosowania systemu bezdętkowego.

    Wytrzymała obręcz i solidny zaplot szprych

    Wykonano ją ze stopu aluminium 6061. Dzięki temu i odpowiedniemu profilowi uzyskano wysoką wytrzymałość, która pozwoli bezproblemowo pokonywać kolejne kilometry. Posiada standardową średnicę 700c (28 cali), a szerokość obręczy to 26 mm - zewnętrzna i 19,5 mm - wewnętrzna. Haki dostosowano do stopek opon w wersji TLR oraz standardowych. Obręcz posiada powierzchnie cierne, które pozwalają na stosowanie jej z hamulcami szczękowymi. Do złożenia koła wykorzystano 24 szprychy o asymetrycznym i naprzemiennym zaplocie poprawiającym sztywność układu. Wpływa to korzystnie na jego wytrzymałość, a także responsywność, co przekłada się na jakość jazdy i prowadzenia roweru.

    Piasta do 11-rzędowych kaset

    Posiada ona 3-zapadkową konstrukcję i założono na niej bębenek kompatybilny z kasetami 11-rzędowymi SRAM i Shimano. Szerokość piasty wynosi 130 mm i zastosowano w niej tradycyjną oś o średnicy 5 mm. Mocowanie koła odbywa się z użyciem zacisku typu QR. Szpilka z szybkozamykaczem jest dołączona w zestawie.

    Przygotowane do systemu tubeless

    W wersji obręczy TLR zastosowano wyprofilowany rant, który odpowiada za pewne przyleganie opony i zapewnienie szczelności układu. Dla ułatwienia konwersji do zestawu dodano łatwą w montażu opaskę do uszczelniania. Dodano również potrzebny wentyl typu Presta.

    Inni klienci oglądali również