Rękojmia i gwarancja

Ładuję...

Nasza wiedza oraz doświadczenie pozwoliły na umieszczenie w ofercie wyłącznie sprawdzonych produktów zaufanych marek
- nie mniej jednak zdarzają się problemy techniczne lub wady, których nie byliśmy w stanie dostrzec przed sprzedażą produktu.
Jeżeli kupiony przez Ciebie przedmiot jest uszkodzony, wadliwy, posiada defekty lub wydaje niekojące dźwięki - koniecznie
skontaktuj się z nami niezwłocznie pisząc wiadomość na adres: reklamacje@sprint-rowery.pl Zespół Działu Reklamacji odpowiada
na wiadomości w godzinach (Pn-Pt 9-17, Sob 9-14)


Wszystkie oferowane produkty objęte są 24-miesięcznym okresem gwarancji, o ile w opisie produktu nie ma innej informacji. 
Gwarantem produktów widocznych w naszym sklepie jest Sprint Bakoniuk Sp. K. i wszystkie problemy należy zgłaszać
w pierwszej kolejności obsłudze sklepu.