Dołącz do naszego
zespołu

Stanowisko: Kierownik sklepu stacjonarnego

Miejsce pracy: Białystok

Do Twoich codziennych obowiązków będzie należało:


  • zarządzanie sklepem zgodnie ze standardami firmy
  • dbanie o realizację planowanego poziomu sprzedaży
  • motywowanie oraz rozwój kompetencji podległego zespołu
  • dążenie do zapewnienia doskonałej jakości obsługi klienta
  • zapewnienie wysokich standardów dotyczących procedur prezentacji towaru, wdrażanie promocji, zarządzania stanami magazynowymi
  • planowanie zmian personalnych i awansów w zespole
  • zapewnienie, że wszystkie procedury związane z planowaniem czasu pracy, przepływem gotówki, dostawami oraz bezpieczeństwem pracowników i towaru spełniają najwyższe standardy

Oczekujemy od Ciebie:


  • minimum 2-letniego doświadczenia w sprzedaży oraz zarządzaniu zespołem
  • ambicji i zorientowania na wynik
  • inspirującej komunikacji z zespołem, zapewniającej doskonały przepływ informacji
  • wyrozumiałości, dojrzałości i zaangażowania w interes firmy oraz dobro zespołu
  • świetnej organizacji pozwalającej płynnie radzić sobie z dużym zakresem obowiązków i szybkim tempem pracy
  • zdolności do ustalania priorytetów i planowania długo- i krótkoterminowego dla lepszego rozwoju zespołu, organizacji pracy
  • zdolności oceniania i ulepszania działań Twoich i całego zespołu, aby osiągać cele i wyniki
  • analitycznego i strategicznego sposobu myślenia
  • pozytywnego nastawienia

Co możemy Ci zaoferować:


  • atrakcyjne wynagrodzenie - uzależnione od posiadanych umiejętności
  • umowę o pracę bez okresu próbnego
  • zniżki na zakupy w sklepach Sprint
  • unikalną kulturę pracy i niepowtarzalną atmosferę

Jeżeli czujesz, że chcesz zostać częścią naszego Zespołu, to prześlij swoje CV na adres: [email protected]