1. Zwrot produktu przez zarejestrowanego klienta

Jeśli kupując produkt który chcesz zwrócić byłeś zarejestrowany to na swoim koncie zgłoś zwrot jak poniżej. 

2. Zwrot produktu przez niezarejestrowanego klienta

Jeśli kupując produkt który chcesz zwrócić nie byłeś zarejestrowany to użyj poniższego linku aby zgłosić zwrot.
Potrzebny Ci będzie adres email, na który zostało złożone zamówienie oraz numer zamówienia.

sprint-rowery.pl/zwroty

Wymagania względem zwracanego produktu:

  • nie może nosić śladów użytkowania - oznacza to że po otrzymaniu przesyłki możesz obejrzeć/sprawdzić zakupy w taki sposób, jakbyś robił to w sklepie stacjonarnym
  • musi być w stanie pozwalającym na dalszą odsprzedaż jako nowy/nieużywany
  • nie może być modyfikowany w jakikolwiek sposób
  • będziemy wdzięczni za zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu oraz z oryginalnymi metkami
  • przy zwrocie roweru prosimy o wcześniejszy kontakt z nami pod adresem sklep@sprint-rowery.pl, aby ustalić szczegóły dostawy - brak kontaktu może ograniczyć możliwość zwrotu pełnej wartości zamówienia
  • dołączenie formularza zwrotu znacznie przyspieszy całą procedurę :)

3. Zwrot produktu zakupionego w sklepie stacjonarnym

Wszyscy klienci naszych sklepów rowerowych w Białymstoku i Warszawie również mogą zwrócić towar w ciągu 100 dni od daty zakupu. Warunki przyjęcia zwracanego towaru (kupionego w jednym z naszych sklepów stacjonarnych) to:

  • posiadanie paragonu/faktury lub ich kopii
  • produkt nie może być używany
  • produkt powinien mieć oryginalne opakowanie i ewentualnie metki

 

W sprint-rowery.pl masz 100 dni na zwrot

W sklepie rowerowym Sprint-Rowery.pl masz możliwość zwrotu zakupionego towaru na podstawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość (na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) w terminie nieprzekraczającym 100 dni od daty zakupu. Jedyny koszt jaki jest związany ze zwrotem, to koszt odesłania produktu do naszego magazynu. Po otrzymaniu przesyłki, w ciągu maksymalnie 14 dni zwracamy 100% wartość towaru (kosztów wysyłki nie zwracamy). Prawo do zwrotu w terminie 100 dni dotyczy konsumentów, którzy wybrali formę płatności inną niż zakup ratalny - w takim wypadku, przysługuje prawo do zwrotu zgodnie z ustawą - 14 dni.