Zwroty towaru kupionego w sklepie Sprint-Rowery.pl

W sklepie rowerowym Sprint-Rowery.pl masz możliwość zwrotu zakupionego towaru na podstawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość (na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) w terminie nieprzekraczającym 365 dni od daty zakupu. Jedyny koszt jaki jest związany ze zwrotem, to koszt odesłania produktu do naszego magazynu. Po otrzymaniu przesyłki, w ciągu maksymalnie 14 dni zwracamy 100% wartość towaru (kosztów wysyłki nie zwracamy). Prawo do zwrotu w terminie 365 dni dotyczy konsumentów, którzy wybrali formę płatności inną niż zakup ratalny - w takim wypadku, przysługuje prawo do zwrotu zgodnie z ustawą - 14 dni.
Zwroty należy wysyłać na adres:
sprint-rowery.pl
ul. Kołłątaja 22
15-774 Białystok
Wymagania względem zwracanego towaru:
- nie może nosić śladów użytkowania - oznacza to że po otrzymaniu przesyłki możesz obejrzeć/sprawdzić zakupy w taki sposób, jakbyś robił to w sklepie stacjonarnym
- musi być w stanie pozwalającym na dalszą odsprzedaż jako nowy/nieużywany
- będziemy wdzięczni za zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu oraz z oryginalnymi metkami
- przy zwrocie roweru prosimy o wcześniejszy kontakt z nami pod adresem sklep@sprint-rowery.pl, aby ustalić szczegóły dostawy
Wszyscy klienci naszych sklepów rowerowych w Białymstoku i Warszawie również mogą zwrócić towar w ciągu roku od daty zakupu. Warunki przyjęcia zwracanego towaru (kupionego w jednym z naszych sklepów stacjonarnych) to:
- posiadanie paragonu/faktury lub ich kopii
- produkt nie może być używany
- produkt powinien mieć oryginalne opakowanie i ewentualnie metki
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość możesz pobrać tutaj.