1. Reklamacja produktu przez zarejestrowanego klienta

Jeśli kupując produkt który chcesz zareklamować byłeś zarejestrowany to na swoim koncie zgłoś reklamację jak poniżej. 

2. Reklamacja produktu przez niezarejestrowanego klienta

Jeśli kupując produkt który chcesz zareklamować nie byłeś zarejestrowany to użyj poniższego linku aby zgłosić reklamacje.
Potrzebny Ci będzie adres email, na który zostało złożone zamówienie oraz numer zamówienia.

sprint-rowery.pl/reklamacje

Reklamacje zakupionych produktów w sprint-rowery.pl

Nasza wiedza oraz doświadczenie pozwoliły na umieszczenie w ofercie wyłącznie sprawdzonych produktów zaufanych marek - nie mniej jednak zdarzają się problemy techniczne lub wady, których nie byliśmy w stanie dostrzec przed sprzedażą produktu.
Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt jest uszkodzony, wadliwy, posiada defekty lub wydaje niepokojące dźwięki - koniecznie skontaktuj się z nami składając zgłoszenie przez konto klienta lub odzielny link - według instrukcji poniżej.
Wszystkie oferowane produkty objęte są 24-miesięcznym okresem gwarancji, o ile w opisie produktu nie ma innej informacji. Gwarantem produktów widocznych w naszym sklepie jest Sprint Bakoniuk Sp. K. i wszystkie problemy należy zgłaszać w pierwszej kolejności obsłudze sklepu.

Kontakt z działem reklamacji:

E-mail: reklamacje@sprint-rowery.pl