Doskonała aerodynamika i oszczędność energii
Kierownica ze wspornikiem Bontrager Aeolus RSL VR-C została zaprojektowana, aby zapewnić doskonałą aerodynamikę, co przekłada się na oszczędność energii podczas jazdy. Jej wyprofilowany kształt redukuje opór powietrza, dzięki czemu możesz pokonywać trasy z większą prędkością i mniejszym wysiłkiem. Teraz Twoje wyścigi czy treningi będą bardziej efektywne, pozwalając Ci osiągnąć lepsze rezultaty.
Wygoda na każdym etapie jazdy
Kierownica Bontrager Aeolus RSL VR-C gwarantuje nie tylko doskonałe osiągi, ale także wygodę podczas długich tras. Jej wyprofilowany kształt i ergonomiczny design zapewniają wygodny uchwyt dla Twoich dłoni, dzięki czemu unikasz nieprzyjemnych doznań związanych z długimi godzinami na rowerze. Teraz możesz cieszyć się jazdą bez zbędnego zmęczenia, koncentrując się na pełnej przyjemności z pedałowania.
Wspornik zintegrowany z kierownicą
Kierownica ze wspornikiem Bontrager Aeolus RSL VR-C łączy w sobie zalety tradycyjnej kierownicy i wspornika w jednym eleganckim produkcie. Dzięki zintegrowanemu wspornikowi, uzyskujesz jeszcze większą sztywność i kontrolę nad rowerem. Dodatkowo, zintegrowana konstrukcja pozwala na zmniejszenie masy, co przekłada się na lepsze osiągi podczas jazdy.
Szczegóły produktu
1. Konstrukcja z włókna węglowego OCLV jest superlekka, wytrzymała i pochłania wstrząsy
2. Budowa zintegrowanej kierownicy/mostka poprawia właściwości aerodynamiczna i ogranicza masę
3. Sprawdzona w tunelu aerodynamicznym oszczędność 7 W, a więc 10% więcej szybkości względem poprzedniej wersji
4. Zintegrowany system zarządzania linkami i przewodami trzymany pewnie przez śrubę heksagonalną M4, dokręcaną z momentem 5 Nm
5. Profil VR-C (ang. Variable-Radius Compact – kompaktowy, zmienny promień) zapewnia dłuższy wysięg i zagięcie
6. W zestawie podstawki Blendr Mono i Duo oraz mocowania na lampki Ion i komputery Garmin
7. Zatwierdzona do stosowania z rurą sterową z włókna węglowego lub ze stopu aluminium
Specyfikacja
Rozmiar | 380mm/380mm x 80mm | 380mm/380mm x 90mm | 380mm/380mm x 100mm | 400mm/400mm x 80mm | 400mm/400mm x 90mm | 400mm/400mm x 100mm | 400mm/400mm x 110mm | 420mm/420mm x 90mm | 420mm/420mm x 100mm | 420mm/420mm x 110mm | 420mm/420mm x 120mm | 440mm/440mm x 100mm | 440mm/440mm x 110mm | 440mm/440mm x 120mm |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerokość kaptura | 380 mm | 380 mm | 380 mm | 400 mm | 400 mm | 400 mm | 400 mm | 420 mm | 420 mm | 420 mm | 420 mm | 440 mm | 440 mm | 440 mm |
Szerokość baranka | 380 mm | 380 mm | 380 mm | 400 mm | 400 mm | 400 mm | 400 mm | 420 mm | 420 mm | 420 mm | 420 mm | 440 mm | 440 mm | 440 mm |
Długość mostka | 80 mm | 90 mm | 100 mm | 80 mm | 90 mm | 100 mm | 110 mm | 90 mm | 100 mm | 110 mm | 120 mm | 100 mm | 110 mm | 120 mm |
Wznios mostka | -7 stopni | -7 stopni | -7 stopni | -7 stopni | -7 stopni | -7 stopni | -7 stopni | -7 stopni | -7 stopni | -7 stopni | -7 stopni | -7 stopni | -7 stopni | -7 stopni |
Zgięcie | VR-C | VR-C | VR-C | VR-C | VR-C | VR-C | VR-C | VR-C | VR-C | VR-C | VR-C | VR-C | VR-C | VR-C |
Haki | 124 mm | 124 mm | 124 mm | 124 mm | 124 mm | 124 mm | 124 mm | 124 mm | 124 mm | 124 mm | 124 mm | 124 mm | 124 mm | 124 mm |
Wygięcie dolnych chwytów | 0 stopni | 0 stopni | 0 stopni | 0 stopni | 0 stopni | 0 stopni | 0 stopni | 0 stopni | 0 stopni | 0 stopni | 0 stopni | 0 stopni | 0 stopni | 0 stopni |
Rozstaw ramy | 100 mm | 100 mm | 100 mm | 100 mm | 100 mm | 100 mm | 100 mm | 100 mm | 100 mm | 100 mm | 100 mm | 100 mm | 100 mm | 100 mm |
Prowadzenie linek | Wewnętrzne | Wewnętrzne | Wewnętrzne | Wewnętrzne | Wewnętrzne | Wewnętrzne | Wewnętrzne | Wewnętrzne | Wewnętrzne | Wewnętrzne | Wewnętrzne | Wewnętrzne | Wewnętrzne | Wewnętrzne |
Materiał | Karbonowe | Karbonowe | Karbonowe | Karbonowe | Karbonowe | Karbonowe | Karbonowe | Karbonowe | Karbonowe | Karbonowe | Karbonowe | Karbonowe | Karbonowe | Karbonowe |
Masa | 279g | 281g | 283g | 281g | 281g | 287g | 289g | 287g | 292g | 293g | 297g | 297g | 296g | 302g |