Nowy standard dla tras downhill
Opona MTB Maxxis Dissector 3CG DH TR to przełomowe rozwiązanie dla rowerzystów downhillowych, którzy dążą do osiągnięcia najwyższej wydajności na wymagających trasach zjazdowych. Jej zaawansowane technologie pozwalają na pewną i dynamiczną jazdę, niezależnie od trudności terenu.
Najnowocześniejsze technologie
Opona wyposażona jest w zaawansowaną mieszankę gumy 3C MaxxGrip, która zapewnia niesamowitą przyczepność i kontrolę na każdej trasie górskiej. Bez względu na to, czy jesteś na kamienistej ścieżce czy błotnistym zjeździe, ta opona zawsze zapewni Ci pewność siebie.Dzięki technologii Downhill (DH), opona jest wyjątkowo trwała i odporna na wszelkiego rodzaju obciążenia. Teraz możesz śmiało podejmować wyzwania związane z jazdą w terenie downhill, wiedząc, że Twoja opona jest gotowa do walki. Opona jest kompatybilna z technologią Tubeless Ready (TR), co oznacza, że możesz cieszyć się jazdą bez dętki. To nie tylko zwiększa wydajność, ale także minimalizuje ryzyko przebicia i zapewnia doskonałą przyczepność.
Najwyższa wydajność
Jeśli jesteś rowerzystą górskim lub po prostu uwielbiasz wyzwania związane z jazdą w terenie downhill, Maxxis Dissector 3CG DH TR to opona, na której możesz polegać. Jej niezawodność, trwałość i przyczepność sprawią, że Twoje przygody na rowerze staną się jeszcze bardziej ekscytujące. Maxxis Dissector 3CG DH TR pomoże Ci to osiągnąć.
Specyfikacja
Rozmiar opony | 27.5x2.4WT | 29x2.4WT |
ETRTO | 61-584 | 61-622 |
Waga | 1100g | 1172g |
TPI | 60x2 | 60x2 |
Mieszanka gumy | 3C Maxx Grip (3CG) | 3C Maxx Grip (3CG) |
Wkładka antyprzebiciowa | Downhill (DH) | Downhill (DH) |
WT (Wide Trail) - konstrukcja stworzona z myślą o szerszych obręczach
3C Maxx Grip (3CG) - kombinacja trzech mieszanek (najwięcej miękkiej gumy, która zapewnia najlepszą przyczepność, kosztem zwiększonych oporów toczenia, głównie wykorzystywana w oponach do downhillu oraz enduro)
Downhill (DH) - opona do ekstremalnej jazdy, wykonana z dwóch warstw materiału o oplocie 60 TPI, dodatkowo z butylowym wkładem, który ma zapobiegać przyszczypnięciu opony, a także chronić obręcz przed uszkodzeniem