Doskonała przyczepność i kontrola
Minion DHF to opona znana ze swojej doskonałej przyczepności i kontroli. Dzięki zaawansowanemu wzorowi bieżnika, możesz pewnie pokonywać techniczne zjazdy i strome podjazdy. To opona, na której zawsze możesz polegać, niezależnie od warunków na szlaku.
Najnowocześniejsze technologie
Ta wersja opony jest wyposażona w technologię 3CG MaxxGrip, co oznacza, że dostajesz najlepszą mieszankę gumy, zapewniającą przyczepność, trwałość i wydajność na najwyższym poziomie. Bez względu na rodzaj terenu, ta opona sprosta Twoim oczekiwaniom. Minion DHF 3CG DH TR to opona stworzona z myślą o ekstremalnych warunkach. Konstrukcja DH (Downhill) zapewnia niezawodność i wytrzymałość w trudnych warunkach zjazdów górskich, podczas gdy technologia TR (Tubeless Ready) ułatwia konwersję na system tubeless.
Dla prawdziwych pasjonatów górskiego rowerowania
Ta opona jest dedykowana prawdziwym pasjonatom górskiego rowerowania, którzy szukają najlepszej jakości, osiągnięć na szlaku i wyjątkowych doświadczeń. Centralne klocki DHF mają ścięte powierzchnie najazdowe dla łatwości toczenia i są nacięte dla pewności prowadzenia. Minion DHF to niedościgniony wzór opony Enduro, DH i all mountain. Niezależnie od tego, czy uczestniczysz w zawodach, czy po prostu cieszysz się jazdą wśród pięknych krajobrazów gór, Minion DHF 3CG DH TR jest odpowiedzią na Twoje potrzeby.
Specyfikacja
Rozmiar opony | 27.5x2.5WT | 29x2.5WT | 29x2.5 |
ETRTO | 63-584 | 63-622 | 63-622 |
Waga | 1243g | 1324g | 1423g |
TPI | 60x2 | 60x2 | 60x2 |
Mieszanka gumy | 3C Maxx Grip (3CG) | 3C Maxx Grip (3CG) | 3C Maxx Grip (3CG) |
Wkładka antyprzebiciowa | Downhill (DH) | Downhill (DH) | Downhill (DH) |
WT (Wide Trail) - konstrukcja stworzona z myślą o szerszych obręczach
3C Maxx Grip (3CG) - kombinacja trzech mieszanek (najwięcej miękkiej gumy, która zapewnia najlepszą przyczepność, kosztem zwiększonych oporów toczenia, głównie wykorzystywana w oponach do downhillu oraz enduro)
Downhill (DH) - opona do ekstremalnej jazdy, wykonana z dwóch warstw materiału o oplocie 60 TPI, dodatkowo z butylowym wkładem, który ma zapobiegać przyszczypnięciu opony, a także chronić obręcz przed uszkodzeniem