Błotniki

Błotniki w rowerze - potrzebne czy nie? Gadżet, czy konieczność? Oczywiście nie każdemu perspektywa jazdy z błotnikami odpowiada. Są jednak sytuacje, gdzie jazda bez błotników nie byłaby zbyt przyjemna, a nasz ubiór nie wyglądałby na najczystszy. Na co zwrócić więc uwagę przy wyborze błotników? Jeśli zależy nam na najwyższym stopniu ochrony wtedy należy sięgnąć po błotniki pełne, na stelażu. Pamiętajmy jednak, że takie "chlapacze" zamontujemy tylko do rowerów z fabrycznymi uchwytami montażowymi, w innych przypadkach jest to możliwe, ale mało trwałe (np. montowane na gumy). następnie mamy błotniki półsportowe i sportowe, montowane do korony przedniego widelca, oraz na mostku tylnego trójkąta. Są też opcje błotników szybko demontowalnych, regulowanych oraz tak zwany "Ass saver" - montowany pod samym siodełkiem (raczej tylko po to by nie zabrudzić nam pleców). Do wyboru jak zawsze sprawdzone marki z pośród: SKS, Topeak, Ass saver, Orion i inne. ZAPRASZAMY!
Zobacz jako Siatka Lista
Ustaw kierunek malejący
na stronę

There are many variations of passages of Lorem Ipsum avail able, but the majority have suffered alteration in some form, by injected humour or randomised words which don't look even slightly believable. If you are going to use a passage of Lorem Ipsum, you need to be sure there isn't anything embarrassing hidden in the middle of text.

Look even slightly believable. If you are going to use a passage of Lorem Ipsum, you need to be sure there isn't anything embarrassing hidden in the middle of text. There are many variations of passages of Lorem Ipsum avail able

Zobacz jako Siatka Lista
Ustaw kierunek malejący
na stronę